شرکت موج آسانسور

سیم کشی موج

سرویس آسانسور

برای اطمینان از صحت عملکرد و ایمنی آسانسور خود باید آن را به طور دوره ای سرویس نمایید . هزینه ای که بابت سرویس آسانسور می شود در دراز مدت جلوی هزینه های ناشی از رسیدگی نکردن به دستگاه ، که ممکن است چندین برابر بیشتر باشد را می گیرد . البته ناگفته نماند برخی از معایبی که برای آسانسور پیش می آید خارج از دست تکنسین ها و سرویس کاران محترم می باشد . بکارگیری قطعات ارزان قیمت و بی کیفیت در آسانسور ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد اما در بلند مدت هزینه های اضافه ای را به مصرف کننده تحمیل می کند .

1 . بازرسی از تجهیزات داخل کابین آسانسور ، روی کابین و اتاق کنترل دستگاه .

2 . نواقص را گزارش دهید و از شواهد عکس بگیرید .

3 . نظرات و پیشنهادات خود را به مسئول مربوط ارائه دهید .

4 . بازرسی را با ارائه نام ، تاریخ بازرسی و امضا کامل نمایید .

مزایای استفاده از تکنسین های شرکت :

وقتی شما برای سرویس و نگه داری آسانسور با شرکت قرارداد می بندید ، این بار طرف معامله شما نه یک شخص بلکه یک شرکت می باشد . شرکت موج آسانسور تمام بخش های آسانسور از جمله تابلو فرمان ، درایو ، برد کنترلی آسانسور ، سیم کشی ها ، سنسورها ، شاستی های فرمان ، نمراتور ها ، کابین ، موتور ، درب ، ریل ها ، سیم بکسل ها و … را پوشش  می دهد . 

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق صفحه ارتباط با شرکت از طریق حضوری یا تلفنی ، تکنسین و سرویس کار برای آسانسور ساختمان خود درخواست نمایید . همچنین در صورت موارد اضطراری می توانید با مدیر فنی شرکت موج آسانسور جناب آقای مهندس علیرضا امرالهی تماس بگیرید . دروه های بازدید در قرداد به صورت یک ، سه یا شش ماهه یا به صورت سالانه می باشد . 

 

آسانسور موج